miércoles, 12 de mayo de 2010

Camisetas por una buena causa.


El nostre amic Toni, ha estat en contacte amb sa familia del Iñaki Ochoa desde que el nostre amic Tolo va tenir s´accident. Va esser sa familia del Iñaki sa que se va possar en contacte per ajudar a na Marga i amics, se han portat molt be i gracis a ells hem arribat a coneixer sa seva fundacio. En Toni me ha enviat aquest missatje perque creu que es important donar a coneixer sa labor de aquesta gent.
Vos copi es misatje que me ha fet arribar. Desde aventuraspormallorca volem donar a coneixer cualsevol institució, fundacio o programa que ajudi a terceres persones. Si mos voleu enviar un mail noltros li donarem difusio i farem que ses nostres illes o almenys els deportistes de ses nostres illes siguin gent solidaria.


Hola Roman
Una noticia guapa pel teu blog es lo que fa la fundacio sos himalaya, es la familia del iñaki ochoa del oza

http://www.soshimalaya.org/

La familia ha ajudat molt i noltros estem en contacte amb ells.
Na Pau i jo hem encarregat samarretes que son molt xules.
Una noticia al blog estaria be a veure si la gent s'anima i encarrega samarretes
No et sembla amic?
Una aferrada crack

Na Carme i jo farem un pedido avui horobaixa i aixi les podrem pasetjar aquest estiu en els nostros "paseos". Vos animau?

7 comentarios:

Dani dijo...

Duplica el pedido para que Belén y yo podamos lucirlas también. Mismas tallas. O yo estoy más fuerte que tu? ;-)
Para mi una L y para Belén la misma que Carmen, una S seguramente...
Aventuras por Mallorca MoLa!!!!

Ad'avall dijo...

au idò!! jo vull una per corre a Formentera, es aquest diumenge, dona temps? be... crec que no.
Jo vull una, ara tinc una XXL, però amb l'ajuda del meu personal trainer me pots comenar una M, no ho se.
Ps. estic content de veure que en TONI es viu i segueix amb la seva linea, AJUDANT A N'ELS ALTRES. Molt be Toni, Molt be Pau.
Molt Aventuras por Mallorca.
Kiko Marín

Ad'avall dijo...

eiii!!! perdo, podeu esborrar el "no ho se" per que el personal trainer (Dani) m'ha confirmat que sí!! que si puc. així que una M.
Gracies personal trainer. jejejejejejeje

Gracies Román.

Anónimo dijo...

hola roman soy jose miguel, tambien quiero una, utilizo una L normalmente, tyambien quiero si puede ser una de esas adidas que llevareis en el viaje si puede ser, ya me diras cosas, un saludo

samuel dijo...

Roman, marchando un par de camisetas para mi, las dos que seab talla S

Toni Milán dijo...

Hola Román, yo también quiero 2 camisetas: una M y una S.
Nos vemos el domingo en Pollença. Un abrazo

Ignasi dijo...

Hola Roman, jo també vull lluir una d'aquestes camisetes, una M.
Una abraçada